Având în vedere criza sanitară determinată de pandemia de COVID-19 provocată de coronavirus, în semestrul I 2021, examenele de finalizarea a stagiaturii se vor desfășura online, în conformitate cu prevederile Regulamentului de derulare și de finalizare a stagiaturii, aprobat prin Hotărârea Consiliului director nr. 87/2016, cu modificările ulterioare și ale Procedurii de desfășurarea a examenelor de finalizare a stagiaturii în sistem online, aprobată prin Hotărârea Consiliului director nr. 50/2020.
Examenele vor avea loc online, prin intermediul platformei Zoom. Toate informațiile necesare accesării platformei vor fi comunicate participanților, prin e-mail, după încheierea perioadei de înscriere.
Înscrierile la examenele de finalizare a stagiaturii, sesiunea Mai 2021, se fac în perioada 19 - 29 aprilie 2021.
Pentru înscriere, candidaţii sunt invitaţi să se adreseze Filialelor ANEVAR cărora le sunt arondaţi. Datele de contact ale acestora pot fi găsite pe pagina Contact a site-ului.
Toate documentele care constituie dosarul de înscriere (vezi mai jos) vor fi transmise în format scanat, la adresa de e-mail a Filialei ANEVAR corespunzătoare.
Examenele vor avea loc în perioada 17 – 28 mai 2021, datele exacte, modul de desfășurare şi repartizarea candidaților pe grupe urmând a fi postate pe site după încheierea perioadei de înscriere.
Se pot înscrie la examenul de finalizare a stagiaturii membrii ANEVAR care au finalizat cu examen un curs de pregătire profesională ca evaluator, în următoarele condiții:
-
membrii stagiari care, la data înscrierii, se încadrează în termenul de maximum de 2 ani de la data dobândiri acestei calităţi (sau care au beneficiat de prelungirea perioadei de stagiu cu un an, aprobată prin Hotărârea Consiliului director nr. 54/2020) şi
-
membrii titulari care, la data înscrierii, se încadrează în termenul de maximum 2 ani de la data începerii cursului de pregătire profesională absolvit şi care au promovat seminarul de pregătire continuă D 2021.
Pentru înscriere candidații vor transmite către Filiala ANEVAR de care aparţin (scanat, la adresa de e-mail a Filialei) un dosar de înscriere cu următorul conţinut:
Totodată, membrii stagiari vor depune şi dosarul de înscriere în vederea dobândirii calităţii de membru titular ANEVAR, cu următorul conţinut:
- Cerere de înscriere (copie);
- Act de identitate (copie);
- Certificat de cazier judiciar valabil la data depunerii dosarului (copie);
- Certificat de curs care să ateste absolvirea unui curs de pregătire profesională ca evaluator în domeniul de reglementare al Ordonanţei 24/2011 (copie).
- Diplomă de licenţă (copie).
Informare:
Scopurile în care se face prelucrarea datelor cu caracter personal:
- organizarea sesiunii de examene de finalizare a stagiaturii, conform Regulamentului de derulare și finalizare a stagiaturii;
- transformarea în date anonime și stocarea ulterioară, exclusiv în scopuri statistice;
- evidența membrilor stagiari ai Asociației Naționale a Evaluatorilor Autorizați din România.
Principalele drepturi conferite persoanelor vizate:
• dreptul de acces la date, dreptul de rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție, dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, dreptul de a depune o plângere, drepturi care pot fi exercitate prin transmiterea unei solicitări la Asociația Națională a Evaluatorilor Autorizați din România, în atenția responsabilului cu protecția datelor.