You are here

Anunţuri angajare & Licitaţii

 
Pagină dedicată anunţurilor de angajare de evaluatori autorizaţi 
și licitaţiilor având ca obiect achiziţia de servicii de evaluare
 
  
 

Această pagină este dedicată anunţurilor diferitelor companii care selectează evaluatori autorizaţi, pentru angajare sau colaborare, precum și anunţurilor de organizare a licitaţiilor pentru achiziţia de servicii de evaluare.

Adresa de email la care se pot transmite solicitările este andreea.soare@anevar.ro.

Vă rugăm să trimiteți anunțurile de angajare în următorul format.


Criteriile de selecţie şi conţinutul anunţurilor aparţin exclusiv instituţiilor respective, Asociaţia având doar rolul de a promova aceste oferte în rândul membrilor


I. LICITAȚII

GAMA INSOLV IPURL organizează selecţie evaluator pentru bunurile debitoarei S.C. TOTAL EURO CONSTRUCT S.R.L. - data limită: 17.05.2019

Cabinet Individual de Insolvență Subțirelu Iolanda organizează selecţie evaluator pentru bunurile debitoarei S.C. Centrul Medical Plus S.R.L. - data limită: 23.04.2019

MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAȘI S.P.R.L. organizează selecţie evaluator pentru bunurile debitoarei S.C. ROMFRESHOIL HOLDING S.R.L. Negrești Oaș - Satu Mare - data limită: 19.04.2019

 

II. ANUNŢURI DE ANGAJARE
 
 

În cele ce urmează, sunt publicate ofertele de angajare adresate evaluatorilor autorizaţi, membri titulari ai Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România:

 
NOU! LERO ADVANCED CONSULTING SRL CAUTĂ EVALUATORI COLABORATORI

Compania: LERO ADVANCED CONSULTING SRL
Tip ofertă: colaborare
Poziţie: evaluator EPI și/sau EBM
Județele pentru care este valabilă oferta: București, Ilfov, Giurgiu, Călărași, Suceava, Arad, Timiș
Data introducerii anunţului: 26 martie 2019
Valabil până la data:             1 septembrie 2019

Cerinţele principale:

  • Membru titular ANEVAR;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Cunostințe de operare pe calculator.

Responsabilităţile principale:

  • Realizarea inspecţiilor;
  • Întocmirea rapoartelor de evaluare în conformitate cu standardele ANEVAR în vigoare – specializarea EPI sau după caz EBM;
  • Relația cu colaboratorii și clienții firmei.

Beneficii:

  • Beneficii materiale în funcție de realizări și complexitatea lucrărilor;
  • Lucrul într-o echipă tânără;
  • Flexibilitatea programului de lucru.

CV-urile pot fi transmise pe adresa de e-mail: office@lero.ro.

 

EVAIMOB-OPTIMUS VALOREM SRL ANGAJEAZĂ EVALUATOR ÎNCEPĂTOR SPECIALIZĂRILE EPI SAU EBM

Compania: EVAIMOB-OPTIMUS VALOREM SRL
Tip ofertă: angajare
Poziţie: evaluator începător specializările EPI sau EBM
Orașul pentru care este valabilă oferta: București
Data introducerii anunţului: 21 martie 2019
Valabil până la data:               21 aprilie 2019

Cerinţele principale:

  • Studii superioare în domeniul economic, juridic sau tehnic;
  • Membru titular sau membru stagiar aflat la finalul perioadei de stagiu;
  • Experiența în domeniu de minim 1 an constituie un avantaj;
  • Specializarea EBM constituie un avantaj;
  • Cunoașterea și aplicarea Standardelor de Evaluare ANEVAR;
  • Cunoștinţe solide ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power Point);
  • Disponibilitate la deplasare în vederea efectuării inspecţiilor;
  • Dorinţă de învăţare și perfecţionare continuă;
  • Abilităţi de organizare;
  • Capacitatea de a lucra în echipă;
  • Permis de conducere categoria B.

Responsabilităţile principale:

  • Realizarea inspecţiilor;
  • Întocmirea rapoartelor de evaluare în conformitate cu standardele ANEVAR în vigoare – specializarea EPI sau după caz EBM;
  • Elaborarea analizelor de piață;
  • Diverse atribuții conexe domeniului (studii de piață, analize etc).

Beneficii:

  • Pachet financiar atractiv în funcție de experiența acumulată/ progres;
  • Bonusuri salariale în funcție de performanță;
  • Oportunitatea de dezvoltare într-o echipă tânără și dinamică;
  • Flexibilitatea programului de muncă.

CV-urile pot fi transmise pe adresa de e-mail: george.popovici@evaimob.ro, cu mențiunea ”CV Angajare Evaluator”.

Ne rezervăm dreptul să contactăm doar candidații ce corespund profilului căutat.

 

EVAL TRANSILVANIA CONSULTING SRL ANGAJEAZĂ EVALUATORI PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ

Compania: EVAL TRANSILVANIA CONSULTING SRL
Tip ofertă: angajare
Poziţie: evaluator EPI
Județele pentru care este valabilă oferta: Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș-Severin, Olt și Teleorman
Data introducerii anunţului: 12 martie 2019
Valabil până la data:               30 aprilie 2019

Cerinţele principale:

  • Membru titular ANEVAR;
  • Studii tehnice sau economice;
  • Experiență minim 3 ani în domeniul evaluărilor;
  • Permis de conducere categoria B (condiție eliminatorie);
  • Cunostințe de operare pe calculator;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;
  • Specializarea EBM constituie avantaj.

Responsabilităţile principale:

  • Relația cu colaboratorii și clienții firmei;
  • Culegere date necesare în procesele de evaluare;
  • Activități de secretariat și asistenta manager.

Beneficii:

  • Dezvoltarea profesională într-o echipă mare și dinamică;
  • Pachet salarial atractiv (tichete de masă, servicii medicale Regina Maria, primă de vacanță);
  • Asigurarea programului de pregătire continuă obligatorie.

CV-urile pot fi transmise pe adresa de e-mail: office@evaltransilvania.ro.

 

EVAL TRANSILVANIA CONSULTING SRL CAUTĂ EVALUATORI ÎN REGIM DE COLABORARE

Compania: EVAL TRANSILVANIA CONSULTING SRL
Tip ofertă: colaborare
Poziţie: evaluator EPI și/sau EBM
Județele pentru care este valabilă oferta: Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș-Severin, Olt, Teleorman, Ialomița, Tulcea, Brăila, Maramureș și Satu-Mare
Data introducerii anunţului: 12 martie 2019
Valabil până la data:               30 aprilie 2019

Cerinţele principale:

  • Membru titular ANEVAR;
  • Însemnele ANEVAR valabile pentru 2019;
  • Experiență minim 3 ani în domeniul evaluărilor;
  • Lipsa sancțiunilor pe linie ANEVAR sau a altor litigii/arbitraje.

Responsabilităţile principale:

  • Inspecția bunurilor supuse evaluării;
  • Evaluarea bunurilor în conformitate cu prevederile Standardelor de Evaluare a Bunurilor din România.

Beneficii:

  • Colaborarea cu o echipă mare și dinamică.

CV-urile pot fi transmise pe adresa de e-mail: office@evaltransilvania.ro.

 

EVAL TRANSILVANIA CONSULTING SRL ANGAJEAZĂ EVALUATOR STAGIAR

Compania: EVAL TRANSILVANIA CONSULTING SRL
Tip ofertă: angajare
Poziţie: evaluator EPI
Orașul pentru care este valabilă oferta: București
Data introducerii anunţului: 12 martie 2019
Valabil până la data:               30 aprilie 2019

Cerinţele principale:

  • Membru stagiar ANEVAR;
  • Studii superioare economice sau juridice;
  • Cunoașterea foarte bună a limbii engleze (scris, citit);
  • Permis conducere categoria B;
  • Foarte bună cunoaștere a programelor de operare pe calculator.

Responsabilităţile principale:

  • Relația cu colaboratorii și clienții firmei;
  • Culegere date necesare în procesele de evaluare;
  • Activități de secretariat și asistenta manager.

Beneficii:

  • Internship în cadrul unei firme de evaluare cu paletă largă de specializări;
  • Pachet salarial atractiv (tichete de masă, servicii medicale Regina Maria, primă de vacanță).

CV-urile pot fi transmise pe adresa de e-mail: office@evaltransilvania.ro.

 

SOCIETATEA DE INVESTIȚII FINANCIARE MOLDOVA SA ANGAJEAZĂ
EVALUATOR SPECIALIZAREA EI

Compania: SOCIETATEA DE INVESTIȚII FINANCIARE MOLDOVA SA
Tip ofertă: angajare
Poziţie: evaluator specializarea EI - cod COR 241210
Orașul pentru care este valabilă oferta:  Bacău
Data introducerii anunţului: 4 februarie 2019
Valabil până la data:            până la ocuparea postului

Cerinţele principale:

  • studii superioare;
  • evaluator titular activ ANEVAR, specializarea EI;
  • alte cerințe:
    • cunoştinţe şi bune practici în domeniul evaluării bunurilor, reglementari legale incidente;
    • cunoştinţe în domeniul macroeconomic şi risc;
    • utilizator experimentat Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
    • permis de conducere-categoria B;
    • cel puțin 1 an vechime în întocmirea rapoartelor de evaluare.
  • constituie avantaj:
    • înțelegerea și implicarea în activitățile specifice pieţelor de capital;
    • alte specializări deţinute (EPI/EIF/EBM) – preferabil minim una să fie obţinută după 2011;
    • cursuri de specialitate privind: piaţa de capital, analize economice şi financiare, operaţiuni cu valori mobiliare, managementul proiectelor;
    • cunoştinţe din domeniul managementului financiar şi IFRS;
    • cunoştinţe de limba engleză nivel avansat;
  • Aptitudini & Abilităţi:
    • abilitate de a lucra și comunica eficient în cadrul echipei noastre;
    • responsabilitate şi conştiinciozitate în gestionarea datelor şi informaţiilor;
    • capacitatea de a lucra sub presiunea timpului;
    • persoană deschisă, comunicativă;
    • abilitatea de a gestiona cu eficacitate activități multiple;
    • atitudine pozitivă, spirit pro activ.

Responsabilităţile principale:

  • întocmește rapoarte de evaluare pentru întreprinderi şi participaţii la întreprinderi;
  • asistă compartimentele de investiții în evaluarea activelor.

Beneficii:

  • salariu și alte beneficii motivante;
  • un mediu de lucru profesionist într-una dintre cele mai importante societăți de investiții financiare din România;
  • posibilitatea dezvoltării profesionale prin lucru în proiecte de anvergură în domeniul EI.

Conţinutul minim al dosarului de candidatură:

  1. scrisoare de intenţie;
  2. CV (Curriculum Vitae).

Depunerea Dosarului de candidatură - se poate face prin:

  • registratură – secretariat SIF Moldova SA din Bacău, str. Pictor Aman, nr. 94 C, et. II.
  • e-mail: sifm@sifm.ro
  • site-urile de specialitate: ejobs, bestjobs;

După verificarea dosarelor, candidaţii selectaţi care corespund profilului definit vor fi contactaţi.

 

nbsp;